Helg hos mina föräldrar, sol i Uppsala och ont i ländryggen
Hejsan solstrålar!
 
Nu sitter jag här i ett soligt men höstligt Uppsala och har precis ätit lunch här hemma. Är förhoppningsvis inne på sista sjuksrivningsveckan efter ryggoperationen. Ser fram emot att komma igång igen fast i ett lugnare tempo som känns överkommligt. Har fått så himla ont i ländryggen nu under dem senaste dagarna, inte alls roligt. Därför försöker jag verkligen bara ta det lugnt idag och lyssna på kroppen. Imorgon har jag en tid till sjukgymnasten, vilket verkligen känns skönt och hoppfullt. Hoppas att få hjälp med ländryggen!!
 
I helgen var jag hemma hos mina föräldrar i Skokloster och bara myste. Det var jättefint, vi åt god mat och jag blev verkligen bortskämd med sånt som jag gillar. Tacksam! Igår var min man ledig och jag fixade en del här hemma. Sedan fikade vi ute och drack kaffe i solen, vi bkev så glada när vi såg att det fanns special kaffe här i Uppsala. Det är nämligen så att jag och min man verkligen älskar gott kaffe och gillar att testa nya sorter och så. Sedan gick vi en ganska långpromenad och åt sushi hemma. Fin måndag!
 
Från helgen hos mamma och pappa:
 
 
 
 
 
Den sista bilden är ifrån igår morse och min frukost tillsammans med min nya favoritkopp som jag fick av mamma. Den är ifrån min mormors föräldrar. Fint eller hur?!
 
Ha en fortsatt fin tisdag!
/ Linda